2014年6月9日 星期一

三顧砵蘭街將軍,未能全會六壯士


三顧砵蘭街將軍早兩個月朋友D話最近砵蘭街有好嘢,佢話啲雞都幾正㗎,叫我一齊去試下,我心諗係真唔係呀?不過大家唔好心邪,佢係講緊響砵蘭街開咗幾個月嘅將軍拉麵。

老闆不是日本人,好鍾意食拉麵,自己去日本試過數不盡之拉麵後,鑽研出不同湯底、配料及食材配合,繼而做出六款不同拉麵,分別有鹽將軍,醬將軍,噌將軍,蒜將軍,金將軍,雞將軍,我稱之為六壯士,我居然在兩星期內三顧將軍。


2014-04-29(Tue)
第一次是由朋友D帶我到將軍拉麵,因為到處都是叉燒拉麵,既然來到砵蘭街,當然要叫雞,因為不是自己填拉麵選擇,是直接向服務員點菜的,點了

金將軍($84)
金將軍是一碗雞拉麵配咖哩湯底,食拉麵通常都會先喝湯,湯底用上日式咖哩,再配上濃濃的豬骨湯,所以做出一個香濃惹味嘅咖哩湯底,不會太稠又不會太稀,相信是因為加咗煮淋嘅洋蔥,想食拉麵一刻,*服務員提醒要將雞蛋撈勻才食先好味,我左望右望都唔見有溏心蛋,在那呀?原來響啲蔥花、蔥絲下有一隻生雞蛋,於是撈勻後再飲多一啖湯,味道更覺豐富,再食一口麵,以本地製作算不錯,比曾很出名之豚王麵身粗少少,掛湯力也不錯,如果麵身可以再硬一點就更好,算合格,雞肉幾滑,不會太鞋。


麻醬凍蕃茄($28)
無理由淨食拉麵,另點了麻醬凍蕃茄,蕃茄夠大個又新鮮,再於蕃茄上放紫菜絲及淋上芝麻醬,味道不算太濃、有芝麻香及少少酸,略嫌雪得不夠凍,如果再雪凍啲,夏天食是個開胃的選擇。


麻醬凍豆腐($28),跟蕃茄一樣用了同樣的芝麻醬,本身凍豆腐已經少少甜,加上芝麻醬味道更特出。


巨峰提子乳酸飲品($22)
除咗巨峰提子,還有荔枝、青蘋果味,其實平時好驚響出面飲巨峰提子/黑加侖子等味道,因為好多都會係藥水味,不過呢度又無喎,加咗梳打水,算夠凍同有汽水,幾好飲。


和風煎餃子($36),餃皮算煙韌,饀料都夠熱,食得出不是自家製,煎得算不錯,味道都算合格。


芥末炸雞($34),其實是單骨雞翼炸至金黃色,外皮炸得香口,可能已將雞翼切成單骨,炸時容易控制火喉,所以不會太乾,隨雞附上的芥末醬,配雞更覺惹味。
(不過菜式名會容易令人誤會是用芥末醬混入/醃製雞翼才炸,直接用"日式炸雞"名,但附上芥末醬會更覺驚喜。)


2014-05-05(Tue)
平時都會周圍食食食,今次同幾位食友下午再訪將軍試試水準,已提醒服務員叫師傅將拉麵煮超硬。

蒜將軍($80)
今次試咗蒜將軍,主要是配上大量香蒜,再配以叉燒及半隻溏心蛋,未食已聞到濃烈蒜香,又是先喝啖湯,蒜味夠濃郁,但不好蒜頭的可能會怕怕,溏心蛋有蛋香,有半流芯效果,算不錯,义燒是見到師傅在廚房即叫即燒,從店內已經可以聞到,叉燒肥瘦、厚薄也適中,師傅燒得不錯,煙韌有肉味又夠油脂,再吃麵條,雖比上一次硬身,但仍然可以再硬啲。


再食咗麻醬凍蕃茄($28),今次雪得夠凍,好食好多;另點了荔枝乳酸飲品($22),我個人覺得好飲過巨峰提子。


叉燒生菜包($32)
當上枱時,見到有幾塊叉燒,下面有生菜,我哋仲問邊個另外點咗碟叉燒,我哋話點咗叉燒生菜包,原來係用生菜包住叉燒嚟食,焦香叉燒脂肪均勻,是師傅用火鎗燒的,加上醬汁、蔥花等,想像不到的好味。


2014-05-06(Wed)
晚上再與食友到訪,期間已見人龍在門外,今次我食

雞將軍($88)
雞將軍與其他五將軍不同,是炒拉麵,用雞肉、洋蔥及醬汁一起炒,上碟後再加蔥花、紫菜絲、鰹魚碎等,其實之前一日已試過少少,今晚再試真啲,個炒拉麵個味好熟面口,係啦,係大阪燒嗰隻味,即係酸酸地同喼汁味,又同樣唔係個個鍾意食,之前一日炒得乾身同硬身啲,今晚比較濕啲同淋得滯。


三顧砵蘭街將軍,未能全會六壯士,問過師傅及服務員,也會有人要求影廚房,如不太忙都可以的,如果忙會讓廚房外影,另外拉麵盡可能都會逐碗整,之前兩次到訪都要等好耐先有得食,而且三次水準都不一,不過如果水準可以好似第一、二次就好了,否則.........愛莫能助。


將軍拉麵 Shogun Ramen
地址 : 旺角砵蘭街99號地下
http://www.openrice.com/mobile/sr2.htm?shopid=163794

請不忘讚好我的專頁:
Personal Blog: https://francocheungcarcarchan.blogspot.com

Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/francocheunggf

Weibo: weibo.com/cckfranco

OpenRice: http://www.openrice.com/restaurant/userinfo.htm?userid=30018880




沒有留言:

張貼留言