2015年7月14日 星期二

水份面膜不可小

Guinot  這個牌子可能做facial 都總會試過佢個機。我記得兩年前,我keep 住做呢個機既facial做左一年。

做完有即時面部輪廓提升,緊緻及收緊眼袋。
當時幫我做facial既老闆比左以下這兩個面膜我試 (佢無sales 我買,我最後都係外面d shop 自己買)。

Guinot Moisture Supplying Radiance Mask
水份修護面膜




是白色的乳狀,很容易推開 ;性質溫和 保濕度極高; 用後皮膚即時嫩滑 ,毛孔收細 ,面頰回復嫩滑 。敷完沾濕的化妝棉抹走便可。

用後毛孔收細了。



Guinot Instant Radiance Moisturizing Mask
舒緩養份面膜



灰色的輕微泥狀的 ,含香薰的香味 ;
性質溫和 ,含有香薰精華油,即時舒緩敏感,令暗啞偏黃的皮膚回復光采。(敷完第二天,同事問我是否轉左粉底,因為覺得我白左)



一般指引寫敷10分鐘,但分別有兩個美容師建議可敷二十分鐘,有助讓皮膚吸收面膜中的精華油。
留意:敷完用沾濕的化妝棉抺走。



沒有留言:

張貼留言