2015年10月11日 星期日

老爺點心來了難道佳?


每天都有食肆開業、結業,你敢賣就有人買,話說有一段時期在灣仔附近上班,所以經常到蘭杜街之焱川食好好食嘅鰻魚飯,有時都會去對面榮式燒雞扒,咁今晩下雨天經過灣仔諗住再去焱川懷緬下個鰻魚飯,點之..............嚇到我幾驚青,最後原來只係搬咗去春園街,咁諗住行過去,點之行到浦和樓下,突然好大雨,但係點解浦和咁光猛?原來.......已結業,而家叫老爺點心,剛試業中,既然咁大雨,咁上去試下啦,可能係老天爺意旨呢?


可能係試業關係,除我哋外,只有另一枱客,環境感覺舒適的,枱與枱之間不會太窄、又有單丁高枱位、又有梳化位等,相信老闆都幾鍾意玩魚蝦蟹,眼見茶壼餐具除筷子外,連窗口玻璃全部都有印住「老爺」字樣,甚至碟嘅設計係由魚、雞、蝦、蟹圖樣圍住中間有「老爺」嘅字樣,而字樣外係用一個類似兩個金錢疊住,而看似一個葫蘆,咁就成副魚蝦蟹了,不過只係我推測,亦無問店員屬實與否,但是所有都見到花心思的。


原來除了點心外,還有一些特色小菜,但價錢也不便宜,如果一班人來會比較化算,今晚只有2人,只好食點心,經理介紹了幾款點心,而我哋又點了幾款再加一盅炖湯。


石斛螺頭炖烏雞($98),説真的,如果賣$58還可接受,但$98少少貴,因我只見一件烏鷄、一舊瘦肉、幾條石斛、三粒連殼螺(螺頭呢?),個湯望落幾清,不過都算甘甜。


蜂巢荔芋角($38),食到有兩件個皮少少韌,有一件正常,整體不夠鬆化,餡料正常味道。


荷塘金魚餃($68),賣相真係幾似金魚,摺餃手工做得不錯,金魚皮尚算煙韌,不過裏面餡嘅蝦可以做得更爽同更彈牙。


黑椒和牛酥($48),賣相有90分,如果做法無變,就算用普通食材都應該一樣好食,外層酥皮做得夠鬆化,裏面碎和牛粒同其他餡料味幾夾。


墨汁小籠包($58),基本上墨汁是無乜味的,咬開時見到個餡有少少黑色(相信是墨汁做成),但如果要令人知道是墨汁小籠包就最好加多啲墨汁連湯響裏面,要一咬開就要有黑色墨汁流出來,最好食到扒牙黑哂仲正,不過整體味道是不錯的。


老爺頭獎包($68),是6件老爺頭型嘅包,用匙將小碗內撈有炸脆片碎、菜甫粒、肉粒、冬菇粒等食材放入包內,少少辣,幾得意,一啖一件,味道不錯。


鮮蝦翠竹卷(兩食 - $48),外皮炸到似腐皮卷,方便吸湯是不錯的,蝦也是新鮮的,同金魚餃一樣可能做得更彈牙,點蝦個湯應該落咗胡椒,我直頭飲咗啲,少少辣同鹹,係用心機整的,不過用嚟點咗蝦係食唔出呢個湯嘅味道,整體上是不錯的。


飲品當然繼續點較早前從網上得知「甜飲全球每年殺18萬人,凍檸茶是兇手之一」成日害人不淺嘅兇手凍「檸茶」($18),我當然唔怕死,呢杯飲料夠凍夠茶味,合格,最後加多一支可樂($12)。


其實都好飽,最後諗住只叫一個甜品,可能經理見我哋都食咗咁多嘢,所以送咗每人一個薑汁撞奶凍($18)同楊貴妃甘露($58)。

薑汁撞奶凍,雖然好細杯,但堅係成杯仔都食到薑汁味,上面之碎啫喱已經食唔到乜味,唔係求其整的,奶凍夠凍又算夠滑,好食;楊貴妃甘露,夠凍,食到係新鮮芒果、柚子,西米無黐埋一齊,椰奶及芒果汁份量做得不錯。


整體水準算不錯,不過都算幾貴,經理已經送咗點品同計咗八折(可能試業關係)後都要$365,下次叫多啲人食可能平啲,另提提大家,大廈業主立案法團正維修走廊之男廁,所以要大家一齊共用女廁,都幾唔方便,希望可快些完成工程,另某食物水準能夠保持及某些可以做得好些,就係咁老爺點心來了難道佳(蘭杜街)?日後會更佳。

老爺點心
地址 : 灣仔蘭杜街4號
電話 : 2328 8938




沒有留言:

張貼留言