2015年8月25日 星期二

對於我而言,是一個健康早餐


一早要到葵興辦一點事情,辦完後有啲肚餓,原來葵興新開咗叫九龍貿易中心,都有十間八間餐廳,不過太早,有啲仲未開門。

行過Grove,見啲早餐好似幾吸引,價錢又唔貴,就呢間啦,扮下西人,所以點咗份英式早餐($33),凍檸茶(凍飲+$2),等待期間見店員不停將三文治refill入店內近門口之雪櫃、又見一個不停整沙律放入膠盒中,相信午市不少客人外賣。


英式早餐到了,其實嚇了我一跳,因為都幾大份,有兩隻太陽蛋、兩條長煙肉、一條鷄肉腸、半個番茄、炒磨菇、焗豆同一件多士。


太陽蛋煎得不錯,底部夠燶,蛋黃及蛋白仍能保持八成熟;煙肉同鷄肉腸鹹咗少少;番茄幾新鮮,鮮甜又多汁;磨菇不似炒過的,似白烚多啲,反而我覺得健康啲;焗豆是熱的,罐頭貨,不過不失;多士也算熱但未夠脆,塗上牛油後,喜歡麵包的我,好快已消滅它,整體上都算一個健康早餐。

飲品當然繼續點較早前從網上得知「甜飲全球每年殺18萬人,凍檸茶是兇手之一」成日害人不淺嘅兇手凍「檸茶」,我當然唔怕死,呢杯飲料算夠凍,但茶味不夠濃。





沒有留言:

張貼留言